Comment

DPG: ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ #fixfilia, Έχεις μήνυμα φιλίας. Άνοιξέ το!

fixfilia_ogimage.jpg

Η DPG Digital Media, με συνοδοιπόρο την μπύρα FIX HELLAS, ολοκλήρωσε με επιτυχία την ενέργεια με τίτλο #fixfilia, εμπνευσμένη από τη διαχρονική αξία της αληθινής φιλίας. Με όχημα το αντρικό site Ratpack.gr και κεντρικό μήνυμα Έχεις μήνυμα φιλίας. Άνοιξε το!, η ενέργεια αναπτύχθηκε μέσα από 4 βίντεο τύπου prunk, στα οποία πρωταγωνίστησαν επώνυμοι συνεργάτες με τους φίλους τους: Κώστας Βαιμάκης – Γιάννης Τσαούσης, Φωτεινή Πετρογιάννη – Νάνσυ Παραδεισανού, Κώστας Τσαρτσαρής – Αλέκος Πετρούλας, Γιάννης Μπουρούσης – Γιώργος Τσιαμούρας. Μέσα από ένα ανατρεπτικό concept, με αφορμή ένα κέρασμα της FIX Hellas και χρησιμοποιώντας  κάρτες με “hints” των σημαντικότερων στιγμών – σταθμών ζωής των δυο φίλων, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις αυθόρμητες αντιδράσεις των πρωταγωνιστών, αποδεικνύοντας πως οι μεγαλύτερες στιγμές μιας φιλίας, αποτελούν τις πιο ουσιαστικές χαρές της ζωής και είναι πραγματικά πολύτιμες.

 Στόχος της ενέργειας ήταν, μέσα από τα 4 αυτά βίντεο, να αναδειχθεί η αξία της αληθινής φιλίας, αυτής που δεν ξεθωριάζει στο χρόνο, μέσα από τις άγνωστες πτυχές των ιστοριών των πρωταγωνιστών, με ισχυρές δόσεις χιούμορ αλλά και συγκίνησης, οι οποίες ξεδιπλώθηκαν με ένα κέρασμα από τη μπύρα FIX HELLAS. Η ενέργεια φιλοξενήθηκε σε μία mobile first custom – made πλατφόρμα και επικοινωνήθηκε από το σύνολο του δικτύου της DPG Digital Media, με έντονη social media παρουσία.

Comment

Comment

#kanetonkinezo by MILKO: Το απόλυτο Office Bucket Challenge από την DPG Digital Media και το MILKO

OGimage.png

«Στον αέρα» βρίσκεται το Office Bucket Challenge της DPG Digital Media με τίτλο #kanetonkinezo και «συμπαίκτη» το MILKO, καθώς και τη νέα σειρά MILKO Protein. Με αφορμή το Mundobasket 2019 που διεξάγεται στην Κίνα, οι επισκέπτες των site, μ’ ένα πρωτότυπο και διασκεδαστικό τρόπο, μπήκαν στο κλίμα της παγκόσμιας γιορτής του μπάσκετ και κλήθηκαν να συμμετάσχουν σ’ ένα μπασκετικό office bucket challenge με... chopsticks!

Με όχημα το αντρικό site Ratpack.gr και κεντρικό μήνυμα #kanetonkinezo by MILKO: Office Bucket Challenge, η ενέργεια θα αναπτύσσεται μέσα από μια σειρά ολιγόλεπτων βίντεο, στα οποία πρωταγωνιστούν συντάκτες του Ratpack.gr, γνωστοί αθλητικογράφοι και ένας μπασκετμπολίστας – έκπληξη, με σκοπό τη δημιουργία ενός ultimate office  bucket challenge.

Το challenge βρίσκεται σε εξέλιξη με τους συντάκτες του Μέσου να δοκιμάζουν στο γραφείο τις δυνάμεις τους, σουτάροντας μπάλες από χαρτί κρατώντας Copy sticks, και οι οποίοι με τη σειρά τους «έδωσαν την MILKO - σκυτάλη» και προκάλεσαν τον γνωστό αθλητικό δημοσιογράφο Νίκο Συρίγο, ο οποίος και την αποδέχτηκε. Με την ολοκλήρωση των 4 video challenges, η ενέργεια θα κορυφωθεί μ’ ένα μεγάλο Instagram διαγωνισμό, όπου θα κληθούν οι επισκέπτες του site να «κάνουν τον κινέζο» και να επιδοθούν με τους συνεργάτες και φίλους τους στο απόλυτο office bucket challenge, κερδίζοντας πλούσια δώρα από το MILKO.

Η ενέργεια φιλοξενείται σε μία mobile first custom – made πλατφόρμα, η οποία περιλαμβάνει βίντεο, native άρθρα και quiz και επικοινωνείται από το σύνολο των ανδρικών site του δικτύου της DPG Digital Media, με έντονη social media παρουσία.

 

Comment

Comment

Σημαντικές διακρίσεις για τη DPG Digital Media στα φετινά IAB MIXX AWARDS 2019

P1044143B.jpg

Η DPG Digital Media διακρίθηκε με δυο βραβεία στα φετινά IAB MIXX AWARDS 2019, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 19/6/2019 στο Θερινό Κινηματογράφο Μπομπονιέρα, επισφραγίζοντας στο μέγιστο την επιτυχημένη πορεία της και την ηγετική της θέση, ως το πληρέστερο δίκτυο ψηφιακών Μέσων στην Ελληνική αγορά.

Συγκεκριμένα, απέσπασε το Βραβείο Μελών στην κατηγορία Digital Reputation Management με την ενέργεια «Summer Queen by Nivea Sun», για το πλήρες αφιέρωμα ομορφιάς για την παραλία και Bronze Βραβείο στην κατηγορία Best Original Content Series για το microsite «Sarakosti.gr/2019», το οποίο αποτέλεσε τον απόλυτο οδηγό για την περίοδο της Σαρακοστής.

Comment

Comment

Η DPG DIGITAL MEDIA ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΔΚΤΥΟΥ

Μay_record_site_screen.jpg

Τριπλή επιτυχία σημείωσε η DPG Digital Media για τον μήνα Μάιο, αφού κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των μετρήσεων και παράλληλα να καταρρίψει τα ιστορικά ρεκόρ του ελληνικού διαδικτύου, καταγράφοντας 13.266.866* μοναδικούς επισκέπτες, 291.058.999* page views και 73.809.323* visits, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά την ηγετική της θέση στον κλάδο.

Τα παραπάνω αποτελέσματα επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο ότι η στρατηγική της DPG Digital Media για έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση, μέσα από την παραγωγή πλούσιου και ποιοτικού περιεχόμενου,  ανεβάζει συνεχώς τον πήχη απόδοσης και την εδραιώνει στην κορυφή.

*Πηγή AT Internet | Μάιος 2019

Comment

Comment

Νο 1 ΤΟ NEWSBOMB.GR ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

article_ekloges.jpg

Το Newsbomb.gr επιβεβαιώνοντας την κυρίαρχη θέση στα ελληνικά ειδησεογραφικά διαδικτυακά Μέσα, ήταν για άλλη μια φορά -την εκλογική βραδιά της 26ης Μαΐου- το πρώτο σε επισκεψιμότητα site, καταγράφοντας νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας από καταβολής ΕΝΕΔ, με 1.677.828 μοναδικούς επισκέπτες.

Με υπευθυνότητα και αξιοπιστία, οι επισκέπτες του Newsbomb.gr ενημερώθηκαν λεπτό προς λεπτό για όλες τις ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις, τη ροή των αποτελεσμάτων και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών της εκλογικής αναμέτρησης, μέσα από συνεχή ροή ειδήσεων και πλούσια αρθρογραφία.

Comment

Comment

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ SARAKOSTI.GR ΑΠΟ ΤHΝ DPG DIGITAL MEDIA

sarakosti_1.jpg

Η DPG Digital Media ολοκλήρωσε για δεύτερη χρονιά με επιτυχία την ενέργεια Sarakosti.gr, του θεματικού microsite που έμεινε στον αέρα για 7 εβδομάδες και συγκέντρωσε πρωτογενές multimedia περιεχόμενο σχετικό με μια από τις πιο σημαντικές περιόδους της ορθόδοξης θρησκείας και ελληνικής παράδοσης. Το microsite φέτος  υποστήριξαν τα προϊόντα ΟΛΥΜΠΟΣ ΧΑΛΒΑΣ και το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο ΑΛΤΙΣ.

Πιο συγκεκριμένα, το  Sarakosti.gr φιλοξένησε  πρωτότυπες γευστικές συνταγές αξιοποιώντας δημιουργικά τα υλικά των συνεργαζόμενων εταιριών, ενώ παράλληλα παρουσίασε διάφορα έθιμα και παραδόσεις της περιόδου από όλη την Ελλάδα, καθώς και σημαντικές διατροφικές συμβουλές και έξυπνα tips.

Φέτος μάλιστα, κάθε βδομάδα, παρουσιαζόταν και ένα ξεχωριστό take over από guest έκπληξη που αναλάμβαναν τα ηνία του microsite και προέβαλαν το δικό τους προσωπικό περιεχόμενο, μέσα από βίντεο και κείμενα. Στο Sarakosti.gr φιλοξενήθηκαν μεταξύ άλλων o ταλαντούχος σεφ Γιώργος Τσούλης, η γνωστή food blogger Mamatsita, οι ανατρεπτικοί “The Eaters”, οι αγαπητές influencers Νικολέτα Ράλλη και Άννα Πρέλεβιτς, καθώς και  η fit expert της παρέας, Μαρία Λουίζα Βούρου. 

Comment

Comment

Queen Plus: το νέο microsite για τη σύγχρονη γυναικά από τη DPG Digital Media

queen_article.jpg

Tην Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας επέλεξε η DPG Digital Media για να λανσάρει το QueenPlus, το νέο premium microsite του Queen.gr, όπου θα φιλοξενεί κάθε μέρα όλα όσα ενδιαφέρουν τη σύγχρονη γυναίκα σε ένα φιλικό και υψηλής αισθητικής ψηφιακό περιβάλλον. Tο QueenPlus, που έχει ενταχθεί και αυτό στο κορυφαίο γυναικείο site Queen.gr, απευθύνεται στη σύγχρονη γυναίκα των 35+ που ξέρει ακριβώς τι να αναζητήσει και πού.

Στόχος του QueenPlus είναι να εμπνεύσει, τόσο με τη θεματολογία του όσο και με την αισθητική του τη γυναίκα του σήμερα η οποία καλείται να ανταποκριθεί σε πολλαπλούς ρόλους, ενώ παράλληλα παρέχει τη δυνατότητα στα brands και στους διαφημιζομένους να συνδεθούν με ένα υψηλής ποιότητας πρωτογενές περιεχόμενο που αναζητά το κοινό αυτό. Με θέματα που αφορούν στην καριέρα, στην ομορφιά, στην αυτοβελτίωση, στη μόδα, στη μητρότητα, στον υγιεινό τρόπο ζωής, στη διακόσμηση, το Queen Plus έρχεται για να γεμίσει με θετική ενέργεια την καθημερινότητα κάθε γυναίκας.

Comment

Comment

H DPG DIGITAL MEDIA ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ DIGITAL TREE CYPRUS

photo-2.jpg

Η DPG Digital Media, μέλος του DPG Group, που εκμεταλλεύεται το κορυφαίο και πληρέστερο δίκτυο ψηφιακών Μέσων στην Ελληνική αγορά, ανακοίνωσε τη στρατηγική της συνεργασία με τoν Κυπριακό όμιλο ψηφιακών Μέσων Digital Tree.

Το πλαίσιο αυτής της συνεργασίας περιλαμβάνει την εκμετάλλευση του brand Newsbomb.com.cy από την Digital Tree, τη σύνδεση του CNN.gr με την Offsite.com.cy τόσο από πλευράς περιεχομένου, όσο και από πλευράς εφαρμογής των υψηλών προδιαγραφών του CNN, καθώς και τη συνεργασία των δύο ομίλων για το λανσάρισμα του site με θέσεις εργασίας Ergodotisi.gr στην Ελλάδα, με χρήση της πλατφόρμας από τη DPG Media. Επιπλέον, η στρατηγική αυτή συνεργασία θα προσφέρει και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, και την κοινή εμπορική εκμετάλλευση της πλατφόρμας της Digital Tree στην Ελλάδα και της πλατφόρμας της DPG Digital Media στην Κύπρο.

Σύμφωνα με το Θεόδωρο Μίτλετον, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Digital Tree, αλλά και τον Τάκη Τριαντόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο του DPG Group, οι συνεργασίες αυτές φέρνουν τους δυο Ομίλους πιο κοντά και ισχυροποιούν τη θέση τους στην Digital Αγορά τόσο της Κύπρου όσο και της Ελλάδας.

H Digital Tree με Media portfolio {Kerkida, Offsite, My.Life, Impossible.Works, Avant-Garde, Car, Brief, Kitchen Island}, e-commerce {ergodotisi.com, deliveryman, portofolakis} digital υπηρεσίες {Opium Works, Tabs&Spaces } αλλά και offline υπηρεσίες {STS} είναι ένας όμιλος που επενδύει στο μέλλον, την τεχνολογία και στις αμέτρητες προοπτικές που προσφέρει το διαδίκτυο. Έχοντας ως έμψυχο δυναμικό 115 άτομα με ποιότητα, ταλέντο και βάθος γνώσεων, προσφέρει ένα μεγάλο φάσμα υπηρεσιών, οι οποίες αντιστοιχούν στην λειτουργία ενός ομίλου διεθνών προδιαγραφών.

Comment

Comment

Η DPG Digital Media αναλαμβάνει την εμπορική εκμετάλλευση του ανανεωμένου site του Chef Γιώργου Τσούλη. Συνταγή επιτυχίας!

Tsoulis-800x600[1].jpg

Εμπλουτίζοντας περαιτέρω την ευρεία γκάμα των προτάσεών της προς τη διαφημιστική αγορά, η DPG Digital Media ανέλαβε την εμπορική εκμετάλλευση του μαγειρικού site του γνωστού Chef Γιώργου Τσούλη. Με αυτή τη συνεργασία η DPG Digital Media προσθέτει στο εμπορικό portfolio της ένα αμιγώς μαγειρικό Site, προσφέροντας παράλληλα νέες προτάσεις προβολής.

Οι επισκέπτες του σύγχρονου και ανανεωμένου www.giorgostsoulis.com, βρίσκουν πλήθος νέων αναλυτικών συνταγών καθημερινά με την υπογραφή του δημοφιλούς  Chef, κατηγορίες που το καθιστούν εύκολο στην πλοήγηση και χρήσιμα tips που εγγυώνται την επιτυχία εκτέλεσης κάθε συνταγής.  Παράλληλα  ο Γιώργος Τσούλης  πρόσφατα εγκαινίασε το δικό του cooking studio στα Μελίσσια, όπου θα γυρίζεται η εκπομπή #ΜηΜασάς που προβάλλεται στο επίσημο YouTube Channel του, θα πραγματοποιούνται οι φωτογραφίσεις για τις συνταγές του Site, cooking workshops καθώς θα αποτελεί και τον χώρο για την παραγωγή ποιοτικού multimedia εμπορικού περιεχομένου.

Μάλιστα για την ανακοίνωση της συνεργασίας αυτής, το Creative Hub της DPG Digital Media, σε συνεργασία με τον Γιώργο Τσούλη, παρουσιάζουν ένα διασκεδαστικό video που μπορείτε να το δείτε εδώ

Ο Γιώργος Τσούλης έχειαναλάβει πολλές βραβευμένες κουζίνες ελληνικών εστιατορίων, έχει μοιραστεί τις μαγειρικές του ικανότητες μέσα από επιτυχημένες και ιδιαίτερα δημοφιλείςτηλεοπτικές εκπομπές σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ αποτελεί πλέον αγαπημένο πρόσωπο για διεθνή brands. Φέτος θα έχει τη δική του μαγειρική στήλη #tsoulomageiremata, σε πρωινό show νέου μεγάλου καναλιού, ενώ σύντομα θα παρουσιάσει και τη δική του μαγειρική εκπομπή σε ένα πρωτότυπο concept, μέσα από το ίδιο κανάλι.

Comment

Comment

TO QUEEN.GR ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟΝ 10o GREECE RACE FOR THE CURE®

IMG_3756.JPG

Το Queen.gr, το κορυφαίο γυναικείο site της DPG Digital Media, δεν θα μπορούσε να λείψει από την επετειακή διοργάνωση του 10Ο Greece Race for the Cure®, που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής». Η συντακτική ομάδα του Queen.gr μαζί και με άλλους εργαζόμενους του Ομίλου DPG, έστειλαν το δικό του μήνυμα για δύναμη και ελπίδα σε όλες εκείνες τις γυναίκες που έχουν δοκιμαστεί από τον καρκίνο του μαστού, τονίζοντας παράλληλα τη σπουδαιότητα της πρόληψης και έγκυρης ενημέρωσης της κοινής γνώμης.

Ο συμβολικός αυτός αγώνας  πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Οκτωβρίου στο Ζάππειο, υπό την Αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας, κυρίου Προκοπίου Παυλόπουλου.

Comment

Comment

TEENQUEEN.GR: Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ DPG DIGITAL MEDIA

teen_queen_1000x600.jpg

Η DPG Digital Media εμπλουτίζει το ευρύ portfolio των ψηφιακών Μέσων της,  με ένα νέο αμιγώς εφηβικό microsite για κορίτσια το TeenQueen.gr. Πρόκειται για την «έφηβη αδερφή» του γνωστού No1 γυναικείου site στην Ελλάδα Queen.gr, που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες ενός άκρως απαιτητικού κοινού, διαμορφώνοντας παράλληλα τις τάσεις τους αύριο.

Στόχος του  TeenQueen.gr είναι να αποτελέσει σημείο αναφοράς και πηγή ενημέρωσης των έφηβων κοριτσιών, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και συμβουλές ειδικών συνεργατών για θέματα που απασχολούν αυτές τις ηλικίες όπως μόδα, ομορφιά, σχέσεις, celebrity news, μουσική, fitness, gadgets-tech, παιχνίδια και ό,τι άλλο απασχολεί κάθε έφηβη.

Το TeenQueen.gr με τα δικά του social media, κανάλια που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας αυτού του κοινού, σκοπό έχει να χτίσει μια καθημερινή σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης μαζί τους. Παράλληλα αποτελεί και το πιο κατάλληλο όχημα προβολής για διαφημιζόμενους που επιθυμούν να μιλήσουν απευθείας σε αυτό το target group, επιλέγοντας μέσα από σύγχρονες και δημιουργικές λύσεις που προσφέρει η DPG Digital Media.

Comment

Comment

PERASES.COM – ΟΛΑ ΟΣΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ

perases_1000x600.jpg

H DPG Digital Media ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των νέων φοιτητών που ξεκινούν μια σημαντική σελίδα στη ζωή τους, λανσάρει το microsite perases.com, με στόχο να τους παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα τους διευκολύνουν σε αυτό το νέο βήμα.

Στο perases.com, μέσα από πλούσιο περιεχόμενο και videos παρουσιάζονται ιδέες για οικονομικά έπιπλα, χρηστικές οικιακές συσκευές, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και περιφερειακές συσκευές, νέα της αγοράς, προτάσεις για διακόσμηση, καθώς και διάφορα φοιτητικά πακέτα προσφορών. Οι νέοι φοιτητές (αλλά και οι γονείς τους) βρίσκουν συγκεντρωμένες λύσεις για να καλύψουν όλες τις βασικές ανάγκες του νέου σπιτιού, αλλά και απλές συνταγές και συμβουλές για να ανταποκριθούν στην μεγάλη πρόκληση που είναι το φαγητό μακριά από το πατρικό.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της ενέργειας, που θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι 18/10, θα τρέξει μεγάλος διαγωνισμός όπου οι νικητές μετά από κλήρωση θα κερδίσουν πλούσια δώρα από μεγάλη αλυσίδα επίπλων και συσκευών.

Comment