Comment

Ανανεώθηκε η κατηγορία Ταξίδι του CNN.gr!

cnn_travel_1000x600.jpg

Για να καλύψει τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού ταξιδιώτη, το CNN.gr προχώρησε σε ανασχεδιασμό της κατηγορίας Ταξίδι, με νέο layout και εύχρηστο interface, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες  πληροφορίες και προτάσεις για μια σειρά από δημοφιλείς προορισμούς.

Η ανανεωμένη ενότητα του CNN.gr γύρω από το ταξίδι χωρίζεται σε τρεις κύριες κατηγορίες: Ελλάδα, Κόσμος και Προτάσεις όπου στην καθεμία κατηγορία ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει πλούσιο περιεχόμενο βάσει των προσωπικών κριτηρίων του. Μέσα από πλούσια αρθρογραφία, οδοιπορικά longforms, παραγωγές βίντεο, φωτογραφικό υλικό, ταινίες και μουσικές, η νέα κατηγορία Ταξίδι παρέχει προτάσεις για οδηγούς τσέπης, coffee table books, ταινίες που έχουν γυριστεί στον εκάστοτε προορισμό, βιβλία γαστρονομίας, μελωδίες, μυθιστορήματα μέχρι και βιβλία εκμάθησης της γλώσσας.

Ο σχεδιασμός έγινε με γνώμονα ότι κάθε ταξίδι έχει τη δική του ιστορία, τη δική του γλώσσα, τη δική του κουζίνα, τη δική του μουσική, τις δικές του αναμνήσεις που κάθε χρήστης καλείται να ανακαλύψει και να αποκτήσει.

Το περιεχόμενο της ενότητας ανανεώνεται συνεχώς, ενώ σύντομα θα παρουσιαστούν τρία ειδικά αφιερώματα με εξειδικευμένη θεματολογία: Πάσχα 2018, Θερινός Τουρισμός 2018 και Χριστούγεννα 2018. Μείνετε συντονισμένοι!

Επισκεφτείτε τη νέα, ανανεωμένη ενότητα εδώ: http://www.cnn.gr/taksidi/featured

Comment

Comment

Digital Banking: Η νέα ψηφιακή εποχή των τραπεζών στο CNN Greece

digital_banking100x600.jpg

Ένα πρωτότυπο αφιέρωμα για τη νέα ψηφιακή εποχή των τραπεζών και το Digital Banking φιλοξενεί το CNN Greece, με τη θεματολογία να ξετυλίγεται μέσα από τέσσερις πυλώνες: Ψηφιακή τραπεζική, Εποχή πληρωμών, Η νέα γενιά υπηρεσιών, Η επόμενη μέρα.

Το ειδικό αυτό αφιέρωμα του CNN Greece, μέσα από μια σειρά άρθρων και συνεντεύξεων σημαντικών στελεχών του κλάδου, έχει ως στόχο να εντοπίσει τις αλλαγές που φέρνουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, όπως και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται, να αναδείξει τη νέα -περισσότερο ψηφιακή- προσέγγιση των ελληνικών τραπεζών, αλλά και να παρουσιάσει ό,τι νεότερο έχει εμφανιστεί στην εγχώρια αγορά.

Για άλλη μια φορά το CNN Greece μέσα από το πλούσιο πρωτογενές περιεχόμενο που αναπτύσσει επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για τον ιστότοπο που ο επιχειρηματικός κόσμος επιλέγει για να προβάλει τις εξελίξεις και θέματα που απασχολούν, καθώς έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού για την έγκυρη ενημέρωση και την αντικειμενική ανάλυση που προσφέρει.

Δείτε το αφιέρωμα εδώ: http://www.cnn.gr/afieromata/item/1-digital-banking

Comment

Comment

Sarakosti.gr: Η DPG Digital παρουσιάζει το νέο διαδικτυακό προορισμό για τη Σαρακοστή!

sarakosti_1000x600.jpg

Στον αέρα βρίσκεται το microsite sarakosti.gr που σχεδίασε και υλοποίησε η DPG Digital Media με πλούσιο περιεχόμενο ειδικά διαμορφωμένο για την περίοδο της Σαρακοστής, ξεκινώντας έτσι την αντίστροφη μέτρηση μέχρι το Πάσχα.

Πιο συγκεκριμένα κάθε εβδομάδα ξεκλειδώνει και είναι διαθέσιμο νέο περιεχόμενο με αγαπημένα έθιμα από όλη την Ελλάδα, ιδέες για μικρές αποδράσεις, διατροφικά tips για την περίοδο της νηστείας, εβδομαδιαίο πρόγραμμα γευμάτων καθώς και συνταγές και video από τους γνωστούς food bloggers Mamatsita & The Eaters, καθιστώντας το τον απόλυτο οδηγό για τη Σαρακοστή.

Η συγκεκριμένη ενέργεια επιβεβαιώνει τη δυναμική της DPG Digital Media,  του πληρέστερου δικτύου ψηφιακών Μέσων της Ελληνικής αγοράς, στις καινοτόμες ιδέες που μπορεί να προσφέρει στη διαφημιστική αγορά. Ιδέες οι οποίες συνδυάζουν την πολυεπίπεδη προώθηση του προϊόντος μέσα από τη χρήση διαφορετικών μέσων, το πλούσιο πρωτογενές οπτικό περιεχόμενο καθώς και μέσα από έξυπνες εφαρμογές με στόχο την καλύτερη δυνατή ανάδειξη του διαφημιζομένου.

Comment

Comment

To CNN Greece κλείνει 2 χρόνια και πρωτοπορεί!

2years_cnn_1000x600.jpg

To CNN Greece γιορτάζει 2 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα και πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά, παρουσιάζοντας έναν 3D διαδραστικό παγκόσμιο χάρτη γεγονότων, ειδησεογραφίας και ανάλυσης, μοναδικό για τα δεδομένα των ελληνικών Μέσων Ενημέρωσης, που δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να έχει μια μοναδική και πολυδιάστατη εμπειρία ενημέρωσης - http://www.cnn.gr/cnn-two-years

Πιο συγκεκριμένα, η  επετειακή αυτή εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα απεικόνισης όλων των θεμάτων που παρουσίασε το CNN.gr τα 2 χρόνια λειτουργίας του, μέσα από μια απόλυτα διαδραστική υδρόγειο σφαίρα, όπου ο χρήστης μπορεί να την περιστρέψει και να επιλέξει τη γεωγραφική περιοχή ενδιαφέροντος του. Πατώντας στα σημεία πάνω στην υδρόγειο βλέπει εν συντομία τις βασικές πληροφορίες, video και  infographis για τα συγκεκριμένα θέματα, με δυνατότητα μετάβασης  στα πλήρη άρθρα.

Επίσης παρέχεται η δυνατότητα ο χρήστης  να ενεργοποιήσει τα φίλτρα της εφαρμογής έτσι ώστε να απομονώσει τα θέματα που αφορούν σε μια γεωγραφική περιοχή, ή τα άρθρα για μια μόνο θεματική κατηγορία, αλλά και να απομονώσει θεματολογία που αφορά μόνο στο παρελθόν ή σε μελλοντικές εξελίξεις. Η ανάπτυξη του 3D διαδραστικού χάρτη υλοποιήθηκε από την εξειδικευμένη ομάδα web development του DPG GROUP και παρέχεται σε συνεργασία με τη Vodafone.

Tο CNN Greece αποτελεί πλέον τη βασική αναφορά ενημέρωσης για ένα μαζικό και δυναμικό κοινό, που διαρκώς μεγαλώνει. Μέσα στα δύο αυτά χρόνια ήταν εδώ για να καλύψει τα γεγονότα και να αναδείξει τις αθέατες πλευρές τους. Με εντυπωσιακή ανάπτυξη της παρουσίας του στα social media και με αριθμούς ακολούθων που ξεπερνούν τις προσδοκίες, το CNN Greece είναι πλέον μια σταθερή αξία στον τομέα της εγχώριας ειδησεογραφίας.  

Comment

Comment

H DPG Digital Media πρωτοπορεί και δημιουργεί την πρώτη Native σειρά video!

tapaidia_sofar_DPG.jpg

Μια ακόμα καινοτομία στο χώρο των ψηφιακών Μέσων παρουσιάζει η DPG Digital Media, με την παραγωγή της πρώτης native σειράς video, με τίτλο «Τα Παιδιά» και έχοντας ως «όχημα» το Ratpack.gr, το ανδρικό site του Ομίλου.

Με βασικό συστατικό το καθαρό DNA μιας σύγχρονης  ανδροπαρέας, δημιουργήθηκε μία σειρά video γεμάτη χιούμορ, προσωπικά βιώματα και καθημερινές ιστορίες.  Ο Άκης, ο Άλεξ, ο Κοσμάς και ο Κώστας, οι πρωταγωνιστές αυτής της παρέας,  ξετυλίγουν χαρακτηριστικές στιγμές της μπροστά μας χωρίς φίλτρα, προσφέροντας μια φυσική αφήγηση που αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα φιλοξενίας branded περιεχομένου.

Τις εμπορικές δυνατότητες της ενέργειας, αγκάλιασε πρώτη η Sony Mobile προβάλλοντας τα μοντέλα κινητών Sony Xperia μέσα από  δημιουργικές συνθήκες που προσφέρει η video σειρά, παρουσιάζοντας έτσι τα πλεονεκτήματα τους με απόλυτα native τρόπο.

Η πρώτη σειρά video που έχει στηθεί από Ελληνικό Digital Μέσο είναι στον «αέρα» από την Πέμπτη 3 Αυγούστου και είναι διαθέσιμη μέσα από το ratpack.gr αλλά και το κανάλι του Μέσου στο YouTube.

Comment

Comment

Διεθνής αναγνώριση του Newsbomb.gr για δεύτερη χρονιά από το Ινστιτούτο Reuters

grafima.jpg

Το Newsbomb.gr, το ειδησεογραφικό site που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG Digital Media το οποίο παραμένει σταθερά πρώτο σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διακρίθηκε από την Επιστημονική έρευνα του Ινστιτούτου Reuters ως η κορυφαία διαδικτυακή πηγή ενημέρωσης του ελληνικού κοινού. Εκτός από την πρωτιά στα δεδομένα των μετρήσεων της ΕΝΕΔ, το Newsbomb.gr – πιστοποιείται και διεθνώς για την πρώτη θέση που κατέχει στην εμπιστοσύνη του κόσμου.

Σύμφωνα με τα ευρήματα του 6ου ετήσιου Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters για τη μελέτη της Δημοσιογραφίας, η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού στην Ελλάδα με ποσοστό 95%, επιλέγουν να ενημερωθούν από το διαδίκτυο και εν συνεχεία από τα Social media (69%), ενώ παραδοσιακά Μέσα όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και ο έντυπος Τύπος σημειώνουν πολύ χαμηλότερα ποσοστά.

H εν λόγω έρευνα που αποτελεί μέρος επιστημονικής μελέτης του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, διενεργήθηκε σε δείγμα 70.000 πολιτών από 36 χώρες και σε συνδυασμό με άλλες ποιοτικές έρευνες που έγιναν, την καθιστούν την πιο πλήρη καταγραφή για τα ΜΜΕ και τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται οι πολίτες στον κόσμο.

Comment

Comment

Εσύ ποιον θα εμπιστευθείς για το μωρό σου; Πιο σύγχρονο και αξιόπιστο, το ανανεωμένο Mothersblog.gr

1345.png

Το Mothersblog.gr της DPG Digital Media το μεγαλύτερο και πιο διακεκριμένο site στην κατηγορία του, ξανασυστήνεται στο κοινό, πιο «φρέσκο», πιο ανανεωμένο και πιο αξιόπιστο από ποτέ.

Συγκριτικό πλεονέκτημα του Mothersblog, η αξιοπιστία και η δημοσιογραφική και επιστημονική, πλην φιλική στο κοινό,  τεκμηρίωση σε μια τόσο ευαίσθητη θεματολογία όπως αυτή που ενδιαφέρει τόσο τις μητέρες, όσο γενικότερα και τους δύο γονείς. Μέσα από την πραγματικά πλούσια ύλη του, το Mothersblog.gr καλύπτει όλο το φάσμα της καθημερινής θεματολογίας που ενδιαφέρει μαμάδες και μέλλουσες  μαμάδες, ενώ την ίδια στιγμή επικεντρώνεται στις ανάγκες των σύγχρονων γονιών, προσφέροντας αξιόπιστες και χρήσιμες πληροφορίες για κάθε στάδιο της ζωής της μητέρας και του παιδιού: Από την εγκυμοσύνη, το θηλασμό και τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού μέχρι την εφηβεία, το Mothersblog.gr είναι το σημείο αναφοράς για όλους τους σύγχρονους γονείς.

Οι διακεκριμένοι συνεργάτες του, πραγματικά ειδικοί στο αντικείμενό τους, συνιστούν εγγύηση ότι αυτό που θα διαβάσει ο αναγνώστης δεν θα είναι απλά κάτι που βρήκε στο Internet ή τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά μια χρήσιμη και αξιόπιστη πληροφορία.

Με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη αλλά και την καλύτερη δυνατή ανάδειξη του περιεχομένου, η νέα σχεδίαση δίνει έμφαση στη ταχύτητα και την ευκολία περιήγησης ακολουθώντας τις αρχές του Mobile first design.

Ειδικά εργαλεία διατίθενται εντελώς δωρεάν στο κοινό και εξυπηρετούν όλες τις ανάγκες μίας μητέρας, από τη σύλληψη μέχρι και την ανάπτυξη του παιδιού, την ίδια στιγμή που η ιδιαίτερα προσεγμένη δόμηση της αρχιτεκτονικής της πληροφορίας, η αναδιάταξη του περιεχομένου προς όφελος του αναγνωστικού κοινού, αλλά και οι θέσεις για την αρτιότερη προβολή των διαφημιζομένων, συμβάλλουν ώστε το Motherblog.gr να διατηρήσει και να βελτιώσει  τα χαρακτηριστικά που το έφεραν στην πρώτη θέση των επιλογών των Ελλήνων γονέων.

Comment