Comment

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ SARAKOSTI.GR ΑΠΟ ΤHΝ DPG DIGITAL MEDIA

sarakosti_1.jpg

Η DPG Digital Media ολοκλήρωσε για δεύτερη χρονιά με επιτυχία την ενέργεια Sarakosti.gr, του θεματικού microsite που έμεινε στον αέρα για 7 εβδομάδες και συγκέντρωσε πρωτογενές multimedia περιεχόμενο σχετικό με μια από τις πιο σημαντικές περιόδους της ορθόδοξης θρησκείας και ελληνικής παράδοσης. Το microsite φέτος  υποστήριξαν τα προϊόντα ΟΛΥΜΠΟΣ ΧΑΛΒΑΣ και το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο ΑΛΤΙΣ.

Πιο συγκεκριμένα, το  Sarakosti.gr φιλοξένησε  πρωτότυπες γευστικές συνταγές αξιοποιώντας δημιουργικά τα υλικά των συνεργαζόμενων εταιριών, ενώ παράλληλα παρουσίασε διάφορα έθιμα και παραδόσεις της περιόδου από όλη την Ελλάδα, καθώς και σημαντικές διατροφικές συμβουλές και έξυπνα tips.

Φέτος μάλιστα, κάθε βδομάδα, παρουσιαζόταν και ένα ξεχωριστό take over από guest έκπληξη που αναλάμβαναν τα ηνία του microsite και προέβαλαν το δικό τους προσωπικό περιεχόμενο, μέσα από βίντεο και κείμενα. Στο Sarakosti.gr φιλοξενήθηκαν μεταξύ άλλων o ταλαντούχος σεφ Γιώργος Τσούλης, η γνωστή food blogger Mamatsita, οι ανατρεπτικοί “The Eaters”, οι αγαπητές influencers Νικολέτα Ράλλη και Άννα Πρέλεβιτς, καθώς και  η fit expert της παρέας, Μαρία Λουίζα Βούρου. 

Comment

Comment

Queen Plus: το νέο microsite για τη σύγχρονη γυναικά από τη DPG Digital Media

queen_article.jpg

Tην Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας επέλεξε η DPG Digital Media για να λανσάρει το QueenPlus, το νέο premium microsite του Queen.gr, όπου θα φιλοξενεί κάθε μέρα όλα όσα ενδιαφέρουν τη σύγχρονη γυναίκα σε ένα φιλικό και υψηλής αισθητικής ψηφιακό περιβάλλον. Tο QueenPlus, που έχει ενταχθεί και αυτό στο κορυφαίο γυναικείο site Queen.gr, απευθύνεται στη σύγχρονη γυναίκα των 35+ που ξέρει ακριβώς τι να αναζητήσει και πού.

Στόχος του QueenPlus είναι να εμπνεύσει, τόσο με τη θεματολογία του όσο και με την αισθητική του τη γυναίκα του σήμερα η οποία καλείται να ανταποκριθεί σε πολλαπλούς ρόλους, ενώ παράλληλα παρέχει τη δυνατότητα στα brands και στους διαφημιζομένους να συνδεθούν με ένα υψηλής ποιότητας πρωτογενές περιεχόμενο που αναζητά το κοινό αυτό. Με θέματα που αφορούν στην καριέρα, στην ομορφιά, στην αυτοβελτίωση, στη μόδα, στη μητρότητα, στον υγιεινό τρόπο ζωής, στη διακόσμηση, το Queen Plus έρχεται για να γεμίσει με θετική ενέργεια την καθημερινότητα κάθε γυναίκας.

Comment

Comment

H DPG DIGITAL MEDIA ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ DIGITAL TREE CYPRUS

photo-2.jpg

Η DPG Digital Media, μέλος του DPG Group, που εκμεταλλεύεται το κορυφαίο και πληρέστερο δίκτυο ψηφιακών Μέσων στην Ελληνική αγορά, ανακοίνωσε τη στρατηγική της συνεργασία με τoν Κυπριακό όμιλο ψηφιακών Μέσων Digital Tree.

Το πλαίσιο αυτής της συνεργασίας περιλαμβάνει την εκμετάλλευση του brand Newsbomb.com.cy από την Digital Tree, τη σύνδεση του CNN.gr με την Offsite.com.cy τόσο από πλευράς περιεχομένου, όσο και από πλευράς εφαρμογής των υψηλών προδιαγραφών του CNN, καθώς και τη συνεργασία των δύο ομίλων για το λανσάρισμα του site με θέσεις εργασίας Ergodotisi.gr στην Ελλάδα, με χρήση της πλατφόρμας από τη DPG Media. Επιπλέον, η στρατηγική αυτή συνεργασία θα προσφέρει και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, και την κοινή εμπορική εκμετάλλευση της πλατφόρμας της Digital Tree στην Ελλάδα και της πλατφόρμας της DPG Digital Media στην Κύπρο.

Σύμφωνα με το Θεόδωρο Μίτλετον, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Digital Tree, αλλά και τον Τάκη Τριαντόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο του DPG Group, οι συνεργασίες αυτές φέρνουν τους δυο Ομίλους πιο κοντά και ισχυροποιούν τη θέση τους στην Digital Αγορά τόσο της Κύπρου όσο και της Ελλάδας.

H Digital Tree με Media portfolio {Kerkida, Offsite, My.Life, Impossible.Works, Avant-Garde, Car, Brief, Kitchen Island}, e-commerce {ergodotisi.com, deliveryman, portofolakis} digital υπηρεσίες {Opium Works, Tabs&Spaces } αλλά και offline υπηρεσίες {STS} είναι ένας όμιλος που επενδύει στο μέλλον, την τεχνολογία και στις αμέτρητες προοπτικές που προσφέρει το διαδίκτυο. Έχοντας ως έμψυχο δυναμικό 115 άτομα με ποιότητα, ταλέντο και βάθος γνώσεων, προσφέρει ένα μεγάλο φάσμα υπηρεσιών, οι οποίες αντιστοιχούν στην λειτουργία ενός ομίλου διεθνών προδιαγραφών.

Comment

Comment

Η DPG Digital Media αναλαμβάνει την εμπορική εκμετάλλευση του ανανεωμένου site του Chef Γιώργου Τσούλη. Συνταγή επιτυχίας!

Tsoulis-800x600[1].jpg

Εμπλουτίζοντας περαιτέρω την ευρεία γκάμα των προτάσεών της προς τη διαφημιστική αγορά, η DPG Digital Media ανέλαβε την εμπορική εκμετάλλευση του μαγειρικού site του γνωστού Chef Γιώργου Τσούλη. Με αυτή τη συνεργασία η DPG Digital Media προσθέτει στο εμπορικό portfolio της ένα αμιγώς μαγειρικό Site, προσφέροντας παράλληλα νέες προτάσεις προβολής.

Οι επισκέπτες του σύγχρονου και ανανεωμένου www.giorgostsoulis.com, βρίσκουν πλήθος νέων αναλυτικών συνταγών καθημερινά με την υπογραφή του δημοφιλούς  Chef, κατηγορίες που το καθιστούν εύκολο στην πλοήγηση και χρήσιμα tips που εγγυώνται την επιτυχία εκτέλεσης κάθε συνταγής.  Παράλληλα  ο Γιώργος Τσούλης  πρόσφατα εγκαινίασε το δικό του cooking studio στα Μελίσσια, όπου θα γυρίζεται η εκπομπή #ΜηΜασάς που προβάλλεται στο επίσημο YouTube Channel του, θα πραγματοποιούνται οι φωτογραφίσεις για τις συνταγές του Site, cooking workshops καθώς θα αποτελεί και τον χώρο για την παραγωγή ποιοτικού multimedia εμπορικού περιεχομένου.

Μάλιστα για την ανακοίνωση της συνεργασίας αυτής, το Creative Hub της DPG Digital Media, σε συνεργασία με τον Γιώργο Τσούλη, παρουσιάζουν ένα διασκεδαστικό video που μπορείτε να το δείτε εδώ

Ο Γιώργος Τσούλης έχειαναλάβει πολλές βραβευμένες κουζίνες ελληνικών εστιατορίων, έχει μοιραστεί τις μαγειρικές του ικανότητες μέσα από επιτυχημένες και ιδιαίτερα δημοφιλείςτηλεοπτικές εκπομπές σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ αποτελεί πλέον αγαπημένο πρόσωπο για διεθνή brands. Φέτος θα έχει τη δική του μαγειρική στήλη #tsoulomageiremata, σε πρωινό show νέου μεγάλου καναλιού, ενώ σύντομα θα παρουσιάσει και τη δική του μαγειρική εκπομπή σε ένα πρωτότυπο concept, μέσα από το ίδιο κανάλι.

Comment

Comment

TO QUEEN.GR ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟΝ 10o GREECE RACE FOR THE CURE®

IMG_3756.JPG

Το Queen.gr, το κορυφαίο γυναικείο site της DPG Digital Media, δεν θα μπορούσε να λείψει από την επετειακή διοργάνωση του 10Ο Greece Race for the Cure®, που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής». Η συντακτική ομάδα του Queen.gr μαζί και με άλλους εργαζόμενους του Ομίλου DPG, έστειλαν το δικό του μήνυμα για δύναμη και ελπίδα σε όλες εκείνες τις γυναίκες που έχουν δοκιμαστεί από τον καρκίνο του μαστού, τονίζοντας παράλληλα τη σπουδαιότητα της πρόληψης και έγκυρης ενημέρωσης της κοινής γνώμης.

Ο συμβολικός αυτός αγώνας  πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Οκτωβρίου στο Ζάππειο, υπό την Αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας, κυρίου Προκοπίου Παυλόπουλου.

Comment

Comment

TEENQUEEN.GR: Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ DPG DIGITAL MEDIA

teen_queen_1000x600.jpg

Η DPG Digital Media εμπλουτίζει το ευρύ portfolio των ψηφιακών Μέσων της,  με ένα νέο αμιγώς εφηβικό microsite για κορίτσια το TeenQueen.gr. Πρόκειται για την «έφηβη αδερφή» του γνωστού No1 γυναικείου site στην Ελλάδα Queen.gr, που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες ενός άκρως απαιτητικού κοινού, διαμορφώνοντας παράλληλα τις τάσεις τους αύριο.

Στόχος του  TeenQueen.gr είναι να αποτελέσει σημείο αναφοράς και πηγή ενημέρωσης των έφηβων κοριτσιών, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και συμβουλές ειδικών συνεργατών για θέματα που απασχολούν αυτές τις ηλικίες όπως μόδα, ομορφιά, σχέσεις, celebrity news, μουσική, fitness, gadgets-tech, παιχνίδια και ό,τι άλλο απασχολεί κάθε έφηβη.

Το TeenQueen.gr με τα δικά του social media, κανάλια που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας αυτού του κοινού, σκοπό έχει να χτίσει μια καθημερινή σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης μαζί τους. Παράλληλα αποτελεί και το πιο κατάλληλο όχημα προβολής για διαφημιζόμενους που επιθυμούν να μιλήσουν απευθείας σε αυτό το target group, επιλέγοντας μέσα από σύγχρονες και δημιουργικές λύσεις που προσφέρει η DPG Digital Media.

Comment

Comment

PERASES.COM – ΟΛΑ ΟΣΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ

perases_1000x600.jpg

H DPG Digital Media ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των νέων φοιτητών που ξεκινούν μια σημαντική σελίδα στη ζωή τους, λανσάρει το microsite perases.com, με στόχο να τους παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα τους διευκολύνουν σε αυτό το νέο βήμα.

Στο perases.com, μέσα από πλούσιο περιεχόμενο και videos παρουσιάζονται ιδέες για οικονομικά έπιπλα, χρηστικές οικιακές συσκευές, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και περιφερειακές συσκευές, νέα της αγοράς, προτάσεις για διακόσμηση, καθώς και διάφορα φοιτητικά πακέτα προσφορών. Οι νέοι φοιτητές (αλλά και οι γονείς τους) βρίσκουν συγκεντρωμένες λύσεις για να καλύψουν όλες τις βασικές ανάγκες του νέου σπιτιού, αλλά και απλές συνταγές και συμβουλές για να ανταποκριθούν στην μεγάλη πρόκληση που είναι το φαγητό μακριά από το πατρικό.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της ενέργειας, που θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι 18/10, θα τρέξει μεγάλος διαγωνισμός όπου οι νικητές μετά από κλήρωση θα κερδίσουν πλούσια δώρα από μεγάλη αλυσίδα επίπλων και συσκευών.

Comment

Comment

Ο ΡΙΤΣΑΡΝΤ ΚΟΥΕΣΤ ΜΙΛΗΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ CNN GREECE

Quest.JPG

Ο Ρίτσαρντ Κουέστ, ένας από τους πιο γνωστούς δημοσιογράφους στον κόσμο, βρέθηκε στην Αθήνα και μίλησε αποκλειστικά στο CNN Greece και στον δημοσιογράφο Αδάμο Ζαχαριάδη, για τις νέες προκλήσεις στην καριέρα του, το τέλος του ελληνικού Μνημονίου και την πορεία της ελληνικής οικονομίας, το πόσο αλλάζουν οι ΗΠΑ με τον Ντόναλντ Τραμπ στο τιμόνι της χώρας και εξηγεί γιατί απολαμβάνει τόσο πολύ την οικονομική επιστήμη.

Κεντρικός οικονομικός αναλυτής και παρουσιαστής του CNN International, ο Κουέστ, με τον μοναδικό του τρόπο, θεωρείται ο άνθρωπος που έκανε οικεία τα οικονομικά σε κάθε Αμερικανό τηλεθεατή. Έχει καλύψει τα σημαντικότερα πολιτικά, οικονομικά και ειδησεογραφικά γεγονότα, ενώ έχει μεταφέρει σε βιβλίο την υπόθεση της εξαφάνισης του αεροσκάφους των Μαλαισιανών Αερογραμμών.

Ο Ρίτσαρντ Κουέστ - ιδιαίτερα γνωστός και στην Ελλάδα, καθώς ήταν ο δημοσιογράφος που κάλυψε για το CNN τις εξελίξεις το καλοκαίρι του 2015 – επέστρεψε στην Αθήνα για τις ανάγκες της τηλεοπτικής σειράς του «Quest’s World of Wonder».

Δείτε εδώ το video της συνέντευξης: https://www.cnn.gr/focus/story/145786/ritsarnt-koyest-sto-cnn-greece

 

Comment

Comment

Και πάλι πρώτη η DPG Digital Media τον μήνα Ιούνιο!

DPG_June.jpg

Στην κορυφή των μετρήσεων του ελληνικού διαδικτύου βρέθηκε η DPG Digital Media και για τον μήνα Ιούνιο, καταγράφοντας 11.815.413* μοναδικούς επισκέπτες, καθώς και 196.292.181* page views, στοιχεία που επιβεβαιώνουν πλέον την ηγετική της θέση στον κλάδο των digital media publishers.

Τα παραπάνω αποτελέσματα επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο ότι η στρατηγική της DPG Digital για παραγωγή πλούσιου και ποιοτικού περιεχόμενου μέσα από ιδιαίτερα δημιουργικά οχήματα και multimedia πλατφόρμες, προσφέρει στους αναγνώστες και τους διαφημιζόμενους αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προϊόντα, με αποτέλεσμα να κατακτά κάθε μήνα σταθερά την κορυφή.

*Πηγή AT Internet

Comment

Comment

Η DPG Digital Media ξεχώρισε και φέτος στα DIME Awards 2018

1.jpg

Με έντεκα βραβεία διακρίθηκε η DPG Digital Media στα φετινά Digital Media Awards 2018 που απονεμήθηκαν την Τρίτη 12 Ιουνίου, επιβραβεύοντας την πολύ επιτυχημένη πορεία της για ακόμα μια χρονιά. Συγκεκριμένα, απέσπασε ένα Platinum, δύο Gold, πέντε Silver και τρία Bronze Βραβεία.

Αναλυτικότερα, απονεμήθηκε το Platinum και Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Video Storytelling” στο ειδησεογραφικό site του ομίλου CNN.gr, για το αποκλειστικό ρεπορτάζ στον μαύρο κήπο του Καυκάσου, Ναγκόρνο Καραμπάχ, ενώ επίσης το ίδιο μέσο τιμήθηκε και με Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Long form Content” για το αποκλειστικό ρεπορτάζ στις  γυναικείες φυλακές της Θήβας.

Επιπλέον, επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση που κατέχει το CNN.gr στην παραγωγή ποιοτικού πρωτογενούς περιεχομένου απέσπασε επίσης δυο Silver βραβεία στις κατηγορίες «Best Original Reporting» και «Best Video Storytelling» για τα δυο αποκλειστικά ρεπορτάζ: “Περιπολία στα χαλάσματα της Μάνδρας” και “Τα ίχνη του ISIS στην Αθήνα” αντίστοιχα.

Με Silver βραβείο τιμήθηκε το Νο 1 γυναικείο site Queen.gr στην κατηγορία Best Mobile Edition για την επιτυχημένη mοbile έκδοση του μέσου. Επίσης, με Silver βραβείο τιμήθηκε το αντρικό site Ratpack.gr στην κατηγορία “Best Editorial - Best Column” για τη στήλη του Κώστα Βαϊμάκη και τη μοναδική αφήγηση του.

Επίσης, με Silver βραβείο διακρίθηκε το Mothersblog.gr στην Ειδική Κατηγορία «Best Vertical - Thematic Sites/Parents», το οποίο πιο ανανεωμένο και πιο αξιόπιστο από ποτέ αποτελεί την πρώτη επιλογή των Ελλήνων γονέων.

Με Bronze βραβείο τιμήθηκε το Ratpack.gr στην κατηγορία «Best Native Advertising /publisher» για τα σειρά video “ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ” που πάντρεψε με εξαιρετικά δημιουργικό τρόπο το Storytelling με το εμπορικό περιεχόμενο.

Το CNN.gr επίσης απέσπασε Bronze βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για τη δημιουργία ενός 3D διαδραστικού χάρτη με τα σημαντικότερα γεγονότα της διετίας, αφορμής των 2 χρόνων παρουσίας του Μέσου στην ελληνική αγορά, προσφέροντας στους χρήστες μια μοναδική και πολυδιάστατη εμπειρία ενημέρωσης.

Το Queen.gr απέσπασε επίσης Bronze βραβείο στην Ειδική Κατηγορία «Best Vertical / Thematic Blogs» για το θεματικό blog «PS I LOVE YOU», το οποίο αποτελεί το ψηφιακό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ της Δέσποινας Καμπούρη, Διευθύντριας του Queen.gr και των επισκεπτριών του κορυφαίου γυναικείου site.

Η DPG Digital Media δεν συμμετείχε στην εκδήλωση απονομής των βραβείων εκφράζοντας τη βαθιά θλίψη και οδύνη όλων των εργαζομένων και συνεργατών της για το χαμό του Παύλου Γιαννακόπουλου. Το πλήθος των βραβείων όμως που απέσπασε, σε συνδυασμό με τη συνεχή ανοδική πορεία της, επισφραγίζουν με τον πλέον επίσημο τρόπο την ηγετική της θέση σε κοινό και αγορά.

Comment

Comment

Μήνας ρεκόρ ο Μάιος για τη DPG Digital Media τη φέρνει στην κορυφή

KTX_DPG_june18.jpg

Με πρωτιά για την DPG Digital Media στην κατάταξη των digital media publishers, έκλεισε ο μήνας Μάιος καταγράφοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας στο ελληνικό διαδίκτυο με τον αριθμό των  214.007.485** page views.

Το Newsbomb.gr, ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στα ελληνικά ειδησεογραφικά ηλεκτρονικά μέσα καταρρίπτει το ρεκόρ στα 8 χρόνια παρουσίας του, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία του ίντερνετ, ελληνικό μέσο ξεπερνάει τους 7.869.597* μοναδικούς επισκέπτες.

Το Queen.gr, το Νο 1 γυναικείο portal στην Ελλάδα και βραβευμένο για το ποιοτικό περιεχόμενό του ξεπέρασε τους 2.161.689** μοναδικούς επισκέπτες, σημειώνοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ιστορία του.

Το Gossip-tv.gr, αποδεικνύει πώς εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο Lifestyle Portal στην Ελλάδα αφού το Μάιο πέτυχε να προσελκύσει  3.721.877** μοναδικούς επισκέπτες, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ για την κατηγορία.

Παράλληλα το CNN.gr, κατέρριψε το προσωπικό του ρεκόρ και κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση σε μοναδικούς χρήστες της τάξης του 62% σε σχέση με τον περσινό Μάιο, ενώ αντίστοιχα το  Onsports.gr και το Astrology.gr πάνω από 40%

Θεαματική άνοδο σημείωσε και το Ratpack.gr, τo αντρικό site της DPG, καταγράφοντας για τον μήνα Μάιο 8.362.871** page views, επιτυγχάνοντας αύξηση της τάξης του 300%, ενώ το Mothersblog.gr, το πλουσιότερο site σε θεματολογία για μητέρες και νέους γονείς με 1.141.946** μοναδικούς επισκέπτες και 6.209.498** επισκέψεις κατέγραψε αύξηση της τάξης του 140% σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Τέλος το Onmed.gr, το εξειδικευμένο site σε θέματα υγείας, πρόληψης και ευ ζην, έφτασε τους 2.212.683** μοναδικούς σημειώνοντας επίσης αύξηση της τάξης του 31% σε σχέση με τον περσινό Μάιο.

Ο Παναγιώτης Μπόμης, Group Publishing General Manager δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την πρωτιά της DPG Digital Media και τα ρεκόρ που σημειώθηκαν το Μάιο. Τα θεματικά αυτά νούμερα αποτελούν επιβράβευση των συνεχών προσπαθειών που κάνουμε να παρέχουμε ποιοτικό πρωτογενές περιεχόμενο μέσα από ιδιαίτερα δημιουργικά οχήματα και multimedia πλατφόρμες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της DPG Digital Media που δεν καθησυχάζεται και καθημερινά προσπαθεί να βελτιώνεται και  να προσφέρει στους αναγνώστες και τους διαφημιζόμενους αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προϊόντα. Συνεχίζουμε.»

*Πηγή Google Analytics **Πηγή AT Internet

Comment

Comment

Ανανεώθηκε η κατηγορία Ταξίδι του CNN.gr!

cnn_travel_1000x600.jpg

Για να καλύψει τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού ταξιδιώτη, το CNN.gr προχώρησε σε ανασχεδιασμό της κατηγορίας Ταξίδι, με νέο layout και εύχρηστο interface, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες  πληροφορίες και προτάσεις για μια σειρά από δημοφιλείς προορισμούς.

Η ανανεωμένη ενότητα του CNN.gr γύρω από το ταξίδι χωρίζεται σε τρεις κύριες κατηγορίες: Ελλάδα, Κόσμος και Προτάσεις όπου στην καθεμία κατηγορία ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει πλούσιο περιεχόμενο βάσει των προσωπικών κριτηρίων του. Μέσα από πλούσια αρθρογραφία, οδοιπορικά longforms, παραγωγές βίντεο, φωτογραφικό υλικό, ταινίες και μουσικές, η νέα κατηγορία Ταξίδι παρέχει προτάσεις για οδηγούς τσέπης, coffee table books, ταινίες που έχουν γυριστεί στον εκάστοτε προορισμό, βιβλία γαστρονομίας, μελωδίες, μυθιστορήματα μέχρι και βιβλία εκμάθησης της γλώσσας.

Ο σχεδιασμός έγινε με γνώμονα ότι κάθε ταξίδι έχει τη δική του ιστορία, τη δική του γλώσσα, τη δική του κουζίνα, τη δική του μουσική, τις δικές του αναμνήσεις που κάθε χρήστης καλείται να ανακαλύψει και να αποκτήσει.

Το περιεχόμενο της ενότητας ανανεώνεται συνεχώς, ενώ σύντομα θα παρουσιαστούν τρία ειδικά αφιερώματα με εξειδικευμένη θεματολογία: Πάσχα 2018, Θερινός Τουρισμός 2018 και Χριστούγεννα 2018. Μείνετε συντονισμένοι!

Επισκεφτείτε τη νέα, ανανεωμένη ενότητα εδώ: http://www.cnn.gr/taksidi/featured

Comment