Comment

TEENQUEEN.GR: Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ DPG DIGITAL MEDIA

teen_queen_1000x600.jpg

Η DPG Digital Media εμπλουτίζει το ευρύ portfolio των ψηφιακών Μέσων της,  με ένα νέο αμιγώς εφηβικό microsite για κορίτσια το TeenQueen.gr. Πρόκειται για την «έφηβη αδερφή» του γνωστού No1 γυναικείου site στην Ελλάδα Queen.gr, που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες ενός άκρως απαιτητικού κοινού, διαμορφώνοντας παράλληλα τις τάσεις τους αύριο.

Στόχος του  TeenQueen.gr είναι να αποτελέσει σημείο αναφοράς και πηγή ενημέρωσης των έφηβων κοριτσιών, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και συμβουλές ειδικών συνεργατών για θέματα που απασχολούν αυτές τις ηλικίες όπως μόδα, ομορφιά, σχέσεις, celebrity news, μουσική, fitness, gadgets-tech, παιχνίδια και ό,τι άλλο απασχολεί κάθε έφηβη.

Το TeenQueen.gr με τα δικά του social media, κανάλια που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας αυτού του κοινού, σκοπό έχει να χτίσει μια καθημερινή σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης μαζί τους. Παράλληλα αποτελεί και το πιο κατάλληλο όχημα προβολής για διαφημιζόμενους που επιθυμούν να μιλήσουν απευθείας σε αυτό το target group, επιλέγοντας μέσα από σύγχρονες και δημιουργικές λύσεις που προσφέρει η DPG Digital Media.

Comment

Comment

PERASES.COM – ΟΛΑ ΟΣΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ

perases_1000x600.jpg

H DPG Digital Media ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των νέων φοιτητών που ξεκινούν μια σημαντική σελίδα στη ζωή τους, λανσάρει το microsite perases.com, με στόχο να τους παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα τους διευκολύνουν σε αυτό το νέο βήμα.

Στο perases.com, μέσα από πλούσιο περιεχόμενο και videos παρουσιάζονται ιδέες για οικονομικά έπιπλα, χρηστικές οικιακές συσκευές, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και περιφερειακές συσκευές, νέα της αγοράς, προτάσεις για διακόσμηση, καθώς και διάφορα φοιτητικά πακέτα προσφορών. Οι νέοι φοιτητές (αλλά και οι γονείς τους) βρίσκουν συγκεντρωμένες λύσεις για να καλύψουν όλες τις βασικές ανάγκες του νέου σπιτιού, αλλά και απλές συνταγές και συμβουλές για να ανταποκριθούν στην μεγάλη πρόκληση που είναι το φαγητό μακριά από το πατρικό.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της ενέργειας, που θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι 18/10, θα τρέξει μεγάλος διαγωνισμός όπου οι νικητές μετά από κλήρωση θα κερδίσουν πλούσια δώρα από μεγάλη αλυσίδα επίπλων και συσκευών.

Comment

Comment

Ο ΡΙΤΣΑΡΝΤ ΚΟΥΕΣΤ ΜΙΛΗΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ CNN GREECE

Quest.JPG

Ο Ρίτσαρντ Κουέστ, ένας από τους πιο γνωστούς δημοσιογράφους στον κόσμο, βρέθηκε στην Αθήνα και μίλησε αποκλειστικά στο CNN Greece και στον δημοσιογράφο Αδάμο Ζαχαριάδη, για τις νέες προκλήσεις στην καριέρα του, το τέλος του ελληνικού Μνημονίου και την πορεία της ελληνικής οικονομίας, το πόσο αλλάζουν οι ΗΠΑ με τον Ντόναλντ Τραμπ στο τιμόνι της χώρας και εξηγεί γιατί απολαμβάνει τόσο πολύ την οικονομική επιστήμη.

Κεντρικός οικονομικός αναλυτής και παρουσιαστής του CNN International, ο Κουέστ, με τον μοναδικό του τρόπο, θεωρείται ο άνθρωπος που έκανε οικεία τα οικονομικά σε κάθε Αμερικανό τηλεθεατή. Έχει καλύψει τα σημαντικότερα πολιτικά, οικονομικά και ειδησεογραφικά γεγονότα, ενώ έχει μεταφέρει σε βιβλίο την υπόθεση της εξαφάνισης του αεροσκάφους των Μαλαισιανών Αερογραμμών.

Ο Ρίτσαρντ Κουέστ - ιδιαίτερα γνωστός και στην Ελλάδα, καθώς ήταν ο δημοσιογράφος που κάλυψε για το CNN τις εξελίξεις το καλοκαίρι του 2015 – επέστρεψε στην Αθήνα για τις ανάγκες της τηλεοπτικής σειράς του «Quest’s World of Wonder».

Δείτε εδώ το video της συνέντευξης: https://www.cnn.gr/focus/story/145786/ritsarnt-koyest-sto-cnn-greece

 

Comment

Comment

Και πάλι πρώτη η DPG Digital Media τον μήνα Ιούνιο!

DPG_June.jpg

Στην κορυφή των μετρήσεων του ελληνικού διαδικτύου βρέθηκε η DPG Digital Media και για τον μήνα Ιούνιο, καταγράφοντας 11.815.413* μοναδικούς επισκέπτες, καθώς και 196.292.181* page views, στοιχεία που επιβεβαιώνουν πλέον την ηγετική της θέση στον κλάδο των digital media publishers.

Τα παραπάνω αποτελέσματα επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο ότι η στρατηγική της DPG Digital για παραγωγή πλούσιου και ποιοτικού περιεχόμενου μέσα από ιδιαίτερα δημιουργικά οχήματα και multimedia πλατφόρμες, προσφέρει στους αναγνώστες και τους διαφημιζόμενους αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προϊόντα, με αποτέλεσμα να κατακτά κάθε μήνα σταθερά την κορυφή.

*Πηγή AT Internet

Comment

Comment

Η DPG Digital Media ξεχώρισε και φέτος στα DIME Awards 2018

1.jpg

Με έντεκα βραβεία διακρίθηκε η DPG Digital Media στα φετινά Digital Media Awards 2018 που απονεμήθηκαν την Τρίτη 12 Ιουνίου, επιβραβεύοντας την πολύ επιτυχημένη πορεία της για ακόμα μια χρονιά. Συγκεκριμένα, απέσπασε ένα Platinum, δύο Gold, πέντε Silver και τρία Bronze Βραβεία.

Αναλυτικότερα, απονεμήθηκε το Platinum και Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Video Storytelling” στο ειδησεογραφικό site του ομίλου CNN.gr, για το αποκλειστικό ρεπορτάζ στον μαύρο κήπο του Καυκάσου, Ναγκόρνο Καραμπάχ, ενώ επίσης το ίδιο μέσο τιμήθηκε και με Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Long form Content” για το αποκλειστικό ρεπορτάζ στις  γυναικείες φυλακές της Θήβας.

Επιπλέον, επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση που κατέχει το CNN.gr στην παραγωγή ποιοτικού πρωτογενούς περιεχομένου απέσπασε επίσης δυο Silver βραβεία στις κατηγορίες «Best Original Reporting» και «Best Video Storytelling» για τα δυο αποκλειστικά ρεπορτάζ: “Περιπολία στα χαλάσματα της Μάνδρας” και “Τα ίχνη του ISIS στην Αθήνα” αντίστοιχα.

Με Silver βραβείο τιμήθηκε το Νο 1 γυναικείο site Queen.gr στην κατηγορία Best Mobile Edition για την επιτυχημένη mοbile έκδοση του μέσου. Επίσης, με Silver βραβείο τιμήθηκε το αντρικό site Ratpack.gr στην κατηγορία “Best Editorial - Best Column” για τη στήλη του Κώστα Βαϊμάκη και τη μοναδική αφήγηση του.

Επίσης, με Silver βραβείο διακρίθηκε το Mothersblog.gr στην Ειδική Κατηγορία «Best Vertical - Thematic Sites/Parents», το οποίο πιο ανανεωμένο και πιο αξιόπιστο από ποτέ αποτελεί την πρώτη επιλογή των Ελλήνων γονέων.

Με Bronze βραβείο τιμήθηκε το Ratpack.gr στην κατηγορία «Best Native Advertising /publisher» για τα σειρά video “ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ” που πάντρεψε με εξαιρετικά δημιουργικό τρόπο το Storytelling με το εμπορικό περιεχόμενο.

Το CNN.gr επίσης απέσπασε Bronze βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για τη δημιουργία ενός 3D διαδραστικού χάρτη με τα σημαντικότερα γεγονότα της διετίας, αφορμής των 2 χρόνων παρουσίας του Μέσου στην ελληνική αγορά, προσφέροντας στους χρήστες μια μοναδική και πολυδιάστατη εμπειρία ενημέρωσης.

Το Queen.gr απέσπασε επίσης Bronze βραβείο στην Ειδική Κατηγορία «Best Vertical / Thematic Blogs» για το θεματικό blog «PS I LOVE YOU», το οποίο αποτελεί το ψηφιακό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ της Δέσποινας Καμπούρη, Διευθύντριας του Queen.gr και των επισκεπτριών του κορυφαίου γυναικείου site.

Η DPG Digital Media δεν συμμετείχε στην εκδήλωση απονομής των βραβείων εκφράζοντας τη βαθιά θλίψη και οδύνη όλων των εργαζομένων και συνεργατών της για το χαμό του Παύλου Γιαννακόπουλου. Το πλήθος των βραβείων όμως που απέσπασε, σε συνδυασμό με τη συνεχή ανοδική πορεία της, επισφραγίζουν με τον πλέον επίσημο τρόπο την ηγετική της θέση σε κοινό και αγορά.

Comment

Comment

Μήνας ρεκόρ ο Μάιος για τη DPG Digital Media τη φέρνει στην κορυφή

KTX_DPG_june18.jpg

Με πρωτιά για την DPG Digital Media στην κατάταξη των digital media publishers, έκλεισε ο μήνας Μάιος καταγράφοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας στο ελληνικό διαδίκτυο με τον αριθμό των  214.007.485** page views.

Το Newsbomb.gr, ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στα ελληνικά ειδησεογραφικά ηλεκτρονικά μέσα καταρρίπτει το ρεκόρ στα 8 χρόνια παρουσίας του, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία του ίντερνετ, ελληνικό μέσο ξεπερνάει τους 7.869.597* μοναδικούς επισκέπτες.

Το Queen.gr, το Νο 1 γυναικείο portal στην Ελλάδα και βραβευμένο για το ποιοτικό περιεχόμενό του ξεπέρασε τους 2.161.689** μοναδικούς επισκέπτες, σημειώνοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ιστορία του.

Το Gossip-tv.gr, αποδεικνύει πώς εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο Lifestyle Portal στην Ελλάδα αφού το Μάιο πέτυχε να προσελκύσει  3.721.877** μοναδικούς επισκέπτες, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ για την κατηγορία.

Παράλληλα το CNN.gr, κατέρριψε το προσωπικό του ρεκόρ και κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση σε μοναδικούς χρήστες της τάξης του 62% σε σχέση με τον περσινό Μάιο, ενώ αντίστοιχα το  Onsports.gr και το Astrology.gr πάνω από 40%

Θεαματική άνοδο σημείωσε και το Ratpack.gr, τo αντρικό site της DPG, καταγράφοντας για τον μήνα Μάιο 8.362.871** page views, επιτυγχάνοντας αύξηση της τάξης του 300%, ενώ το Mothersblog.gr, το πλουσιότερο site σε θεματολογία για μητέρες και νέους γονείς με 1.141.946** μοναδικούς επισκέπτες και 6.209.498** επισκέψεις κατέγραψε αύξηση της τάξης του 140% σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Τέλος το Onmed.gr, το εξειδικευμένο site σε θέματα υγείας, πρόληψης και ευ ζην, έφτασε τους 2.212.683** μοναδικούς σημειώνοντας επίσης αύξηση της τάξης του 31% σε σχέση με τον περσινό Μάιο.

Ο Παναγιώτης Μπόμης, Group Publishing General Manager δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την πρωτιά της DPG Digital Media και τα ρεκόρ που σημειώθηκαν το Μάιο. Τα θεματικά αυτά νούμερα αποτελούν επιβράβευση των συνεχών προσπαθειών που κάνουμε να παρέχουμε ποιοτικό πρωτογενές περιεχόμενο μέσα από ιδιαίτερα δημιουργικά οχήματα και multimedia πλατφόρμες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της DPG Digital Media που δεν καθησυχάζεται και καθημερινά προσπαθεί να βελτιώνεται και  να προσφέρει στους αναγνώστες και τους διαφημιζόμενους αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προϊόντα. Συνεχίζουμε.»

*Πηγή Google Analytics **Πηγή AT Internet

Comment

Comment

Ανανεώθηκε η κατηγορία Ταξίδι του CNN.gr!

cnn_travel_1000x600.jpg

Για να καλύψει τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού ταξιδιώτη, το CNN.gr προχώρησε σε ανασχεδιασμό της κατηγορίας Ταξίδι, με νέο layout και εύχρηστο interface, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες  πληροφορίες και προτάσεις για μια σειρά από δημοφιλείς προορισμούς.

Η ανανεωμένη ενότητα του CNN.gr γύρω από το ταξίδι χωρίζεται σε τρεις κύριες κατηγορίες: Ελλάδα, Κόσμος και Προτάσεις όπου στην καθεμία κατηγορία ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει πλούσιο περιεχόμενο βάσει των προσωπικών κριτηρίων του. Μέσα από πλούσια αρθρογραφία, οδοιπορικά longforms, παραγωγές βίντεο, φωτογραφικό υλικό, ταινίες και μουσικές, η νέα κατηγορία Ταξίδι παρέχει προτάσεις για οδηγούς τσέπης, coffee table books, ταινίες που έχουν γυριστεί στον εκάστοτε προορισμό, βιβλία γαστρονομίας, μελωδίες, μυθιστορήματα μέχρι και βιβλία εκμάθησης της γλώσσας.

Ο σχεδιασμός έγινε με γνώμονα ότι κάθε ταξίδι έχει τη δική του ιστορία, τη δική του γλώσσα, τη δική του κουζίνα, τη δική του μουσική, τις δικές του αναμνήσεις που κάθε χρήστης καλείται να ανακαλύψει και να αποκτήσει.

Το περιεχόμενο της ενότητας ανανεώνεται συνεχώς, ενώ σύντομα θα παρουσιαστούν τρία ειδικά αφιερώματα με εξειδικευμένη θεματολογία: Πάσχα 2018, Θερινός Τουρισμός 2018 και Χριστούγεννα 2018. Μείνετε συντονισμένοι!

Επισκεφτείτε τη νέα, ανανεωμένη ενότητα εδώ: http://www.cnn.gr/taksidi/featured

Comment

Comment

Digital Banking: Η νέα ψηφιακή εποχή των τραπεζών στο CNN Greece

digital_banking100x600.jpg

Ένα πρωτότυπο αφιέρωμα για τη νέα ψηφιακή εποχή των τραπεζών και το Digital Banking φιλοξενεί το CNN Greece, με τη θεματολογία να ξετυλίγεται μέσα από τέσσερις πυλώνες: Ψηφιακή τραπεζική, Εποχή πληρωμών, Η νέα γενιά υπηρεσιών, Η επόμενη μέρα.

Το ειδικό αυτό αφιέρωμα του CNN Greece, μέσα από μια σειρά άρθρων και συνεντεύξεων σημαντικών στελεχών του κλάδου, έχει ως στόχο να εντοπίσει τις αλλαγές που φέρνουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, όπως και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται, να αναδείξει τη νέα -περισσότερο ψηφιακή- προσέγγιση των ελληνικών τραπεζών, αλλά και να παρουσιάσει ό,τι νεότερο έχει εμφανιστεί στην εγχώρια αγορά.

Για άλλη μια φορά το CNN Greece μέσα από το πλούσιο πρωτογενές περιεχόμενο που αναπτύσσει επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για τον ιστότοπο που ο επιχειρηματικός κόσμος επιλέγει για να προβάλει τις εξελίξεις και θέματα που απασχολούν, καθώς έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού για την έγκυρη ενημέρωση και την αντικειμενική ανάλυση που προσφέρει.

Δείτε το αφιέρωμα εδώ: http://www.cnn.gr/afieromata/item/1-digital-banking

Comment

Comment

Sarakosti.gr: Η DPG Digital παρουσιάζει το νέο διαδικτυακό προορισμό για τη Σαρακοστή!

sarakosti_1000x600.jpg

Στον αέρα βρίσκεται το microsite sarakosti.gr που σχεδίασε και υλοποίησε η DPG Digital Media με πλούσιο περιεχόμενο ειδικά διαμορφωμένο για την περίοδο της Σαρακοστής, ξεκινώντας έτσι την αντίστροφη μέτρηση μέχρι το Πάσχα.

Πιο συγκεκριμένα κάθε εβδομάδα ξεκλειδώνει και είναι διαθέσιμο νέο περιεχόμενο με αγαπημένα έθιμα από όλη την Ελλάδα, ιδέες για μικρές αποδράσεις, διατροφικά tips για την περίοδο της νηστείας, εβδομαδιαίο πρόγραμμα γευμάτων καθώς και συνταγές και video από τους γνωστούς food bloggers Mamatsita & The Eaters, καθιστώντας το τον απόλυτο οδηγό για τη Σαρακοστή.

Η συγκεκριμένη ενέργεια επιβεβαιώνει τη δυναμική της DPG Digital Media,  του πληρέστερου δικτύου ψηφιακών Μέσων της Ελληνικής αγοράς, στις καινοτόμες ιδέες που μπορεί να προσφέρει στη διαφημιστική αγορά. Ιδέες οι οποίες συνδυάζουν την πολυεπίπεδη προώθηση του προϊόντος μέσα από τη χρήση διαφορετικών μέσων, το πλούσιο πρωτογενές οπτικό περιεχόμενο καθώς και μέσα από έξυπνες εφαρμογές με στόχο την καλύτερη δυνατή ανάδειξη του διαφημιζομένου.

Comment

Comment

To CNN Greece κλείνει 2 χρόνια και πρωτοπορεί!

2years_cnn_1000x600.jpg

To CNN Greece γιορτάζει 2 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα και πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά, παρουσιάζοντας έναν 3D διαδραστικό παγκόσμιο χάρτη γεγονότων, ειδησεογραφίας και ανάλυσης, μοναδικό για τα δεδομένα των ελληνικών Μέσων Ενημέρωσης, που δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να έχει μια μοναδική και πολυδιάστατη εμπειρία ενημέρωσης - http://www.cnn.gr/cnn-two-years

Πιο συγκεκριμένα, η  επετειακή αυτή εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα απεικόνισης όλων των θεμάτων που παρουσίασε το CNN.gr τα 2 χρόνια λειτουργίας του, μέσα από μια απόλυτα διαδραστική υδρόγειο σφαίρα, όπου ο χρήστης μπορεί να την περιστρέψει και να επιλέξει τη γεωγραφική περιοχή ενδιαφέροντος του. Πατώντας στα σημεία πάνω στην υδρόγειο βλέπει εν συντομία τις βασικές πληροφορίες, video και  infographis για τα συγκεκριμένα θέματα, με δυνατότητα μετάβασης  στα πλήρη άρθρα.

Επίσης παρέχεται η δυνατότητα ο χρήστης  να ενεργοποιήσει τα φίλτρα της εφαρμογής έτσι ώστε να απομονώσει τα θέματα που αφορούν σε μια γεωγραφική περιοχή, ή τα άρθρα για μια μόνο θεματική κατηγορία, αλλά και να απομονώσει θεματολογία που αφορά μόνο στο παρελθόν ή σε μελλοντικές εξελίξεις. Η ανάπτυξη του 3D διαδραστικού χάρτη υλοποιήθηκε από την εξειδικευμένη ομάδα web development του DPG GROUP και παρέχεται σε συνεργασία με τη Vodafone.

Tο CNN Greece αποτελεί πλέον τη βασική αναφορά ενημέρωσης για ένα μαζικό και δυναμικό κοινό, που διαρκώς μεγαλώνει. Μέσα στα δύο αυτά χρόνια ήταν εδώ για να καλύψει τα γεγονότα και να αναδείξει τις αθέατες πλευρές τους. Με εντυπωσιακή ανάπτυξη της παρουσίας του στα social media και με αριθμούς ακολούθων που ξεπερνούν τις προσδοκίες, το CNN Greece είναι πλέον μια σταθερή αξία στον τομέα της εγχώριας ειδησεογραφίας.  

Comment

Comment

H DPG Digital Media πρωτοπορεί και δημιουργεί την πρώτη Native σειρά video!

tapaidia_sofar_DPG.jpg

Μια ακόμα καινοτομία στο χώρο των ψηφιακών Μέσων παρουσιάζει η DPG Digital Media, με την παραγωγή της πρώτης native σειράς video, με τίτλο «Τα Παιδιά» και έχοντας ως «όχημα» το Ratpack.gr, το ανδρικό site του Ομίλου.

Με βασικό συστατικό το καθαρό DNA μιας σύγχρονης  ανδροπαρέας, δημιουργήθηκε μία σειρά video γεμάτη χιούμορ, προσωπικά βιώματα και καθημερινές ιστορίες.  Ο Άκης, ο Άλεξ, ο Κοσμάς και ο Κώστας, οι πρωταγωνιστές αυτής της παρέας,  ξετυλίγουν χαρακτηριστικές στιγμές της μπροστά μας χωρίς φίλτρα, προσφέροντας μια φυσική αφήγηση που αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα φιλοξενίας branded περιεχομένου.

Τις εμπορικές δυνατότητες της ενέργειας, αγκάλιασε πρώτη η Sony Mobile προβάλλοντας τα μοντέλα κινητών Sony Xperia μέσα από  δημιουργικές συνθήκες που προσφέρει η video σειρά, παρουσιάζοντας έτσι τα πλεονεκτήματα τους με απόλυτα native τρόπο.

Η πρώτη σειρά video που έχει στηθεί από Ελληνικό Digital Μέσο είναι στον «αέρα» από την Πέμπτη 3 Αυγούστου και είναι διαθέσιμη μέσα από το ratpack.gr αλλά και το κανάλι του Μέσου στο YouTube.

Comment

Comment

Διεθνής αναγνώριση του Newsbomb.gr για δεύτερη χρονιά από το Ινστιτούτο Reuters

grafima.jpg

Το Newsbomb.gr, το ειδησεογραφικό site που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG Digital Media το οποίο παραμένει σταθερά πρώτο σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διακρίθηκε από την Επιστημονική έρευνα του Ινστιτούτου Reuters ως η κορυφαία διαδικτυακή πηγή ενημέρωσης του ελληνικού κοινού. Εκτός από την πρωτιά στα δεδομένα των μετρήσεων της ΕΝΕΔ, το Newsbomb.gr – πιστοποιείται και διεθνώς για την πρώτη θέση που κατέχει στην εμπιστοσύνη του κόσμου.

Σύμφωνα με τα ευρήματα του 6ου ετήσιου Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters για τη μελέτη της Δημοσιογραφίας, η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού στην Ελλάδα με ποσοστό 95%, επιλέγουν να ενημερωθούν από το διαδίκτυο και εν συνεχεία από τα Social media (69%), ενώ παραδοσιακά Μέσα όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και ο έντυπος Τύπος σημειώνουν πολύ χαμηλότερα ποσοστά.

H εν λόγω έρευνα που αποτελεί μέρος επιστημονικής μελέτης του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, διενεργήθηκε σε δείγμα 70.000 πολιτών από 36 χώρες και σε συνδυασμό με άλλες ποιοτικές έρευνες που έγιναν, την καθιστούν την πιο πλήρη καταγραφή για τα ΜΜΕ και τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται οι πολίτες στον κόσμο.

Comment