OGimage.png

«Στον αέρα» βρίσκεται το Office Bucket Challenge της DPG Digital Media με τίτλο #kanetonkinezo και «συμπαίκτη» το MILKO, καθώς και τη νέα σειρά MILKO Protein. Με αφορμή το Mundobasket 2019 που διεξάγεται στην Κίνα, οι επισκέπτες των site, μ’ ένα πρωτότυπο και διασκεδαστικό τρόπο, μπήκαν στο κλίμα της παγκόσμιας γιορτής του μπάσκετ και κλήθηκαν να συμμετάσχουν σ’ ένα μπασκετικό office bucket challenge με... chopsticks!

Με όχημα το αντρικό site Ratpack.gr και κεντρικό μήνυμα #kanetonkinezo by MILKO: Office Bucket Challenge, η ενέργεια θα αναπτύσσεται μέσα από μια σειρά ολιγόλεπτων βίντεο, στα οποία πρωταγωνιστούν συντάκτες του Ratpack.gr, γνωστοί αθλητικογράφοι και ένας μπασκετμπολίστας – έκπληξη, με σκοπό τη δημιουργία ενός ultimate office  bucket challenge.

Το challenge βρίσκεται σε εξέλιξη με τους συντάκτες του Μέσου να δοκιμάζουν στο γραφείο τις δυνάμεις τους, σουτάροντας μπάλες από χαρτί κρατώντας Copy sticks, και οι οποίοι με τη σειρά τους «έδωσαν την MILKO - σκυτάλη» και προκάλεσαν τον γνωστό αθλητικό δημοσιογράφο Νίκο Συρίγο, ο οποίος και την αποδέχτηκε. Με την ολοκλήρωση των 4 video challenges, η ενέργεια θα κορυφωθεί μ’ ένα μεγάλο Instagram διαγωνισμό, όπου θα κληθούν οι επισκέπτες του site να «κάνουν τον κινέζο» και να επιδοθούν με τους συνεργάτες και φίλους τους στο απόλυτο office bucket challenge, κερδίζοντας πλούσια δώρα από το MILKO.

Η ενέργεια φιλοξενείται σε μία mobile first custom – made πλατφόρμα, η οποία περιλαμβάνει βίντεο, native άρθρα και quiz και επικοινωνείται από το σύνολο των ανδρικών site του δικτύου της DPG Digital Media, με έντονη social media παρουσία.

 

Comment